NOWY SKLEP JUŻ DZIAŁA - ZAPRASZAMY!
Szukaj
Infolinia 733932082
Menu Menu
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Plany wydawnicze

Honheim… czym właściwie jest ta cała wyprawa do Honheim?

To nie tylko samodzielny dodatek do Warlocka, lecz propozycja nowej formuły rozgrywki, toczącej się na konkretnym terenie, na którym władają demoniczne moce oraz spaczenie, powodujące zmiany w terenie i w człowieku – nie tylko w jego umyśle, ale również na… ciele!

Wyprawa do Honheim to niepokojąca opowieść o wędrowcach, którzy musieli zostawić Królestwo za sobą – mniejsza o powody i ich historię. Teraz przyjmują konkretne, nowe profesje oraz obowiązki. Ich bazą staje się FORT, a rodziną inni wygnańcy… to znaczy bohaterowie!

Jak sama nazwa wskazuje, postacie graczy wyruszają na Wyprawę. Każda sesja, to od teraz Wyprawa...

Wyprawa w nieznane, niebezpieczne okolice, gdzie nawet krajobraz mutuje i się zmienia. Oj długo by gadać…

A więc zacznijmy od początku…

Witaj na KALIBANIE, w neofuturystycznej grze RPG typu Survival Horror! Przed Wami gra autorstwa Macieja Hetmańczyka (twórcy TULETORNA), który ruszył również z blogiem, gdzie szerzej omawia grę. Warto wspomnieć, że gra jest już gotowa, a nawet miała swoją premierę w wersji angielskiej na platformie itch.io.

KALIBAN to mroczna, neofuturystyczna gra RPG, która przenosi graczy do roku 2164, gdzie brutalny, nieprzyjazny świat pełen tajemnic i żywych koszmarów staje się codziennością. To świat, w którym technologia nie rozwija się jak w klasycznych sci-fi – przypomina naszą współczesność, choć podrasowaną.

Słowianie: Po Wojnie

To coś więcej niż zwykły dodatek – można go nazwać swoistym „patchem 1.6” do podręcznika głównego. Na okładce znajdziecie nawet specjalne oznaczenie, które podkreśla jego znaczenie w kontekście całej linii wydawniczej.

Skąd ten pomysł? Po wydarzeniach w Roku Kruka, Slavię czekają wielkie zmiany. Kto już zagłębił się w historię uniwersum, ten wie, że po wojnie wyłoniły się nowe regiony, a pogłoski o powstających frakcjach i sojuszach coraz głośniej rozbrzmiewają wśród ludów.

Te zmiany w fabule mają swoje odbicie także w mechanice gry – wprowadzamy nowe zasady, dostosowane do dynamicznie zmieniającego się świata Slavii.

Mystery: Narzędzia Władzy - Przewodnik dla Mistrza Gry

To pierwszy z serii dodatków, który dedykujemy Mistrzom Gry, szukającym nowych inspiracji, Tajemnic i potworów, które wzbogacą ich sesje. W „Narzędziach Władzy” znajdziecie:

Opisy kilku Królestw: Poznaj miejsca, w których jeszcze tli się życie – idealne dla tych, którzy chcą wprowadzić na sesje nieco więcej „życia” i konfliktów w umierającym świecie.

Karczemne Tułaczki: Dodatek pełen zabawy i ciekawych miejsc odpoczynku dla nietuzinkowych, nieumarłych wędrowców, którzy nie boją się zajrzeć do najbardziej ponurych karczm.

Zakurzone zwoje: Nowe mity z Ziem Syzygium, w tym szczegółowe charakterystyki największych zakonów na świecie, które skrywają własne Tajemnice.

Kataklizmy z Kosmosu: Zestaw zagrożeń przybywających prosto z gwiazd, które są siłami nie do powstrzymania, mającymi swoje źródło gdzieś w odmętach kosmicznej pustki.

...a to dopiero początek! Przygotujcie się na jeszcze więcej motywów osnutych mgłą Tajemnicy...

Mystery: Chór Anielski - Opis najwyższej siły we Wszechświecie

W drugim dodatku zagłębicie się w tajemnice Anielskiego Chóru, który jest najważniejszą siłą w walce ze złem, jakie spowija świat. Oto, co znajdziecie w „Chórze Anielskim”: Kompletny przewodnik po frakcjach

Anielskiego Chóru: Poznaj różnorodne frakcje, które kształtują losy świata, każda ze swoją własną misją i ideologią.

Opis chóralnej hierarchii: Dowiedz się, jakie zależności panują między Aniołami, Archaniołami, Serafinami i Tronami oraz jak wpływają one na strukturę władzy w Chórze.

Charakterystyka najważniejszych Aniołów: Szczegółowe opisy najpotężniejszych bytów, które czuwają nad światem i prowadzą swoich podopiecznych w walce z zagrożeniami.

Strefy wpływów i specjalizacje: Poznaj terytoria, na których poszczególne frakcje mają swoje wpływy, oraz ich specjalizacje w zwalczaniu zagrożeń ze strony Tajemnic – gotowe motywy na sesje, podane przez przykłady i rodzaje Tajemnic.

Nowa Mechanika – Runy Chóralne: Wprowadź do gry nowe możliwości oraz Ruchy, dostępne w zależności od frakcji, której służą Tułacze. Runy Chóralne będą wymagały druku dodatkowej karty ze specjalnymi diagramami – jedną na całą drużynę.

Zanurzcie się w tej epoce Tajemnic i odkryjcie siłę, która kryje się za Anielskim Chórem!

Cthulhu Shadow: Londyn 1880 to gra fabularna opowiadająca historię śledztw pewnej grupy Poszukiwaczy Prawdy z ponurej, wiktoriańskiej stolicy Anglii w 1880 roku. Czasy postępu, urbanizacji i rozwoju handlowego mieszają się z wyzyskiem i ubóstwem. Gangi panoszą się na ulicach, skorumpowani politycy toczą własne batalie o stołki, a pazerni przedsiębiorcy wykorzystują w pracy, za grosze, nawet sieroty. Jednak to nie koniec złych wieści. Pod tą grubą warstwą ludzkich tragedii znajdują się tajemnice, mogące doprowadzić do szaleństwa.

Mity z powieści H.P. Lovecrafta ożywają, a istoty wysłane przez wielkiego Cthulhu pałętają się w cieniach gotyckiej architektury. Po ulicach krążą plotki o tajemniczych morderstwach, okultystycznych rytuałach i bluźnierczych sektach.

Synowie Wieczności, starożytny kult oddany mrocznym bogom, robi wszystko, by doprowadzić miasto do upadku i stworzyć idealne warunki do przyzwania kogoś z innego wymiaru. Swoimi mackami sięgają wysokich szczebli władzy oraz samego dołu slumsów, gangów i morderców.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl