Świat Nekromancji oraz Cudownych Artefaktów
Cuda i Klątwy to suplement pełen mocy, który wprowadza do gry zupełnie nowe, zakazane dziedziny magii oraz niezwykle potężne przedmioty. Przenieś swoich bohaterów na nieznane wcześniej ścieżki, gdzie zło wnika w najmniejsze zakamarki, a przeklęte artefakty mogą przypieczętować los każdego śmiałka. Ten dodatek wzbogaci Twoje sesje o wyjątkowe skarby oraz mroczne zaklęcia, z których prawdziwy mag lub wojownik będzie mógł korzystać – o ile odważy się dotknąć zakazanej wiedzy!
Poznaj zasady nekromancji, wejdź w posiadanie zbezczeszczonych relikwii oraz odkryj nowe, groźne moce, które oferują niesamowite przewagi w walce i przygodach. Dla tych, którzy mają odwagę eksperymentować, przygotowaliśmy tabele mutacji, dzięki którym Twoje postacie mogą zyskać (lub stracić) więcej, niż się spodziewały. Gotowi, by przekroczyć granicę między życiem a śmiercią?
Co znajdziesz w środku?
- Amulety, pancerze, księgi i zwoje – magiczne przedmioty, które mogą odmienić los każdej przygody.
- Mikstury, pierścienie i różdżki – idealne dla magów i alchemików, którzy chcą uzyskać przewagę nad przeciwnikami lub zyskać nowe zdolności.
- Potężne bronie – nasączone zaklęciami, przeklęte ostrza oraz laski nekromantów, które sprawią, że walka nabierze zupełnie nowego wymiaru.
- Zasady nekromancji – wprowadzenie do tej zakazanej dziedziny magii, obejmujące nowe czary i rytuały, które mogą ożywiać martwych lub przywoływać nieumarłe istoty.
- Tabele mutacji – dla tych, którzy są gotowi zaryzykować wszystko, aby zdobyć nadnaturalną siłę lub przewagę.
Ten suplement to must-have dla każdego Mistrza Gry, który pragnie wzbogacić swoje kampanie o mroczne i nieprzewidywalne elementy. Artefakty, których moc przewyższa ludzkie pojmowanie, oraz nekromancja, która przeraża nawet najodważniejszych bohaterów, wprowadzą do Twojej gry klimat, jakiego wcześniej nie znałeś.
Przygotuj się na spotkanie z siłami spoza świata żywych i eksperymentuj z przeklętymi artefaktami oraz nekromantycznymi zaklęciami. Pamiętaj jednak – tam, gdzie magia sięga dalej niż powinna, zawsze czeka kara za zuchwałość...