Rewolwer – Wystrzałowa Gra Fabularna

☀️ WYBIŁO POŁUDNIE ☀️
*Dwóch rewolwerowców stanęło naprzeciw siebie, a gdy już miała wybić godzina…*
– CIĘCIE! Hooola! Stójcie, Panowie! Co to za postawa, gdzie to mordercze spojrzenie w waszych oczach? Wyglądacie, panienki, jakbyście miały iść na zakupy, a nie jak porządni faceci, co sobie zaraz łby odstrzelą! Jeszcze raz… z kim ja muszę pracować? Amatorzy…🤦‍♂️
*Tak, reżyser miał przerysowane ego i cierpiał na kompleks niedocenionego artysty… Dosyć jednak tych farmazonów, mamy film do zrobienia, a w tym celu przyda mu się kilka wskazówek. Na szczęście Wydawnictwo Hengal zapowiada grę fabularną w klimacie filmowych Westernów. PRAWDA?*
– Tak, tak, już zapowiadamy…😎

Projekt okładki

REWOLWER – ZAPOWIEDŹ GRY
Nadchodzi gra fabularna Autorstwa Wojciecha Wons oraz Grzegorza Orlikowskiego. Jeśli lubisz klimat Westernów, to będzie tytuł dla Ciebie. Mechanika wykorzystuje kości sześciościenne i daje możliwość wprowadzenia tzw. niepełnych sukcesów z komplikacjami, bądź innych wariacji. Jednocześnie stawia na zaangażowanie Graczy w narrację, ponieważ i oni będą mogli do opowieści wnieść swoje motywy, bądź opisać co dokładnie dzieje się z ich postaciami. Ich wyczynom będzie przyglądać się oczywiście widownia, gdyż cały styl narracyjny i nazewnictwo będzie podkreślało filmowy aspekt rozgrywki. Jeśli więc Gracze i MG wspólnie stworzą przy stole „dobry film” z dramatycznymi scenami i zapadającymi w pamięci gagami – mechanika to podkreśli i da „odczuć”. Jednak więcej o mechanice dowiecie się później.

⚠️Rewolwer to ⚠️:
– sprawna mechanika podkreślająca filmowe aspekty, dająca możliwości wprowadzania Graczom do przygód ciekawych motywów i wpływania na narrację,
– tworzenie drużyny bohaterów, stojących po jednej ze stron (każda posiada swoje profesje): Prawa lub Bezprawia (co nie jest równe zwyczajnemu podziałowi dobro/zło, ale będzie miało to wielki wpływ na rodzaj przygód),
– system „paska reputacji”, określającego renomę, tytuły i ksywki bohaterów,
– rozbudowane możliwości rozwoju bohatera,
– barwne uniwersum, czyli „fikcyjny” kawałek Stanu na Dzikim Zachodzie, stworzony na potrzeby gry z regionami podkreślającymi historyczne ciekawostki,
– magia w formie przesądów, tajemnic oraz legend (więcej nie możemy powiedzieć, wszak to tajemnice i o nich głośno się nie mówi),
– szybka mechanika walki,
i jeszcze wiele więcej, o czym będziemy Was informować przez cały proces tworzenia gry.

Ponadto, w naszych planach i zamiarach mamy wsparcie dla systemu poprzez wydawanie darmowej zawartości, przygód, zasad. Jednak póki co za wcześnie, by mówić o tym szczegółowo.

☀️⚠️Wydanie Rewolweru:
– docelowo projekt ma się pojawić na platformie wspieram.to, chcemy zorganizować zbiórkę społecznościową,
– podręcznik w twardej oprawie, mający około 120-140 stron,
– KOLOROWE wnętrze i grafiki,
– podręcznik stylizowany na „dziennik reżysera”
– gra jest spisywana, przeszła pierwsze testy, jednak wiele jest w fazie rozwoju i pracy, będziemy Was na bieżąco informować o postępach,
– planowana premiera w II kwartale 2020.

Jako, że cały czas pracujemy nad grą, możecie pisać w komentarzach jakieś ciekawe pomysły, czy motywy, które uważacie, że powinny się w takiej grze pojawić. Czekamy na Wasze wiadomości też na priv FP Hengala bądź na skrzynce mailowej: wydawnictwohengal@gmail.com. ⚠️

✅Więc jak Kochani! Pomożecie nam? 🤩
Udostępniajcie powyższy post, komentujcie (czy Wam się podoba, a może macie jakieś pytania, czy będziecie czekać na grę i dalsze wiadomości?), polubcie i najważniejsze – powiedzcie o tej zapowiedzi Waszym znajomym!

Uwaga: gra będzie w 100% wyprodukowana w Polsce! Wspieramy Autorów, Ilustratorów i drukarnie z naszego rodzimego podwórka. Kupując podręcznik, wspierasz nas i całą gamę innych osób z pasją!